بارگذار سایت

سیاست حفظ حریم خصوصی

اهداف

فروشگاه کالای جنوب، با تاکید بر احترامی که برای حفظ حریم خصوصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند. تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.

حفاظت از اطلاعات شخصی شما

اطلاعات شخصی شما، مانند نام، آدرس و شماره تماس، تنها به منظور پردازش و ارسال سفارشات شما استفاده می شود و هیچگونه اطلاعاتی به شرکت های دیگر یا شخص ثالثی منتقل نمی شود.
همچنین، ما از فناوری های امنیتی برای حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات شما استفاده می کنیم و هیچگونه اطلاعاتی را از طریق اینترنت به اشتراک نمی گذاریم.

خط مشی ما

برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است. از آنجا که کلیه فعالیت‌های این فروشگاه قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است.
آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است. بنابراین تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، این فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

کوکی‌ها

وقتی شما از فروشگاه کالای جنوب بازدید می کنید، می توانید به صورت ناشناس در وبسایت بگردید. به عنوان یک کاربر میهمان، ممکن است برای بررسی بازدید شما از کوکی استفاده کنیم. همچنین اگر به عنوان یک کاربر  عضو از کالای جنوب استفاده کنید.
کوکی حجم کوچکی از اطلاعات است که توسط یک وب سرور به مرورگر وب شما انتقال می یابد و تنها توسط سروری که آن را برای شما فرستاده قابل خواندن است. کوکی با ذخیره سازی اطلاعات کاربری شما، همانند کارت شناسایی عمل می کند. کوکی نمی تواند دستوری را اجرا و یا ویروسی را منتقل کند.
بیشتر مرورگر های وب به صورت پیش فرض کوکی ها را می پذیرند. شما می توانید به مرورگر وب خود دستور دهید که به هنگام دریافت کوکی به شما اطلاع دهد و این اجازه را بدهد که آن را پذیرفته یا رد کنید. توجه داشته باشید با غیرفعال کردن کوکی‌ها دیگر نمی‌توانید از ویژگی‌هایی مانند ورود اتوماتیک در وب سایت استفاده کنید