بارگذار سایت
خانه محصولات تراول ماگ شیشه ای کیانلی Qianli

تراول ماگ شیشه ای کیانلی Qianli

199,000 تومان

  • جنس بدنه مواد شیشه ای بوروسیلیکات با کیفیت بالا
  • ظرفیت 450 میلی لیتر
  • همراه با درب دوگانه، نی و نوار سیلیکونی ضد لغزش
  • ایده آل برای مسافرت، حمل به مدرسه، اداره، پیک نیک و غیره.
  • محصول کشور چین

توضیحات

تراول ماگ شیشه ای کیانلی Qianli به شما امکان می دهد از آن به دو روش مختلف استفاده کنید. اولین روش نوشیدن با یک دهانه کوچک در بالای درب است که 180 درجه باز می شود. راه دوم استفاده از نی سیلیکون داخلی است. حلقه سیلیکونی روی درب این لیوان آنرا هوابندی می کند و باعث می شود نوشیدنی شما برای مدت طولانی تری سرد یا گرم بماند.

این درب ضد نشتی است که به راحتی تمیز می‌شود دارای صفحه 180 درجه است که می‌توان آن را به راحتی با یک کلیک باز یا بسته کرد.

تراول ماگ شیشه ای کیانلی یک هدیه ماندگار و یک انتخاب عالی برای خانواده، دوستان و عزیزان شما است که میتواند هر روز آنها را خوشحال کند.

این ماگ های شیشه ای قابل استفاده مجدد و نسبت به لیوان‌های کاغذی یکبارمصرف انتخابی بهتر و سازگار با محیط زیست هستند.ساخته شده از شیشه بوروسیلیکات بادوام بوده و قابلیت استفاده مجدد شیک، کاربردی و پایدار و جایگزین فنجان های یکبار مصرف است.

جنس این ماگ از پلاستیک نیست، بازیافتی نیست و مزه فلزی ندارد. لیوان مد روز قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است اما شستن با دست توصیه می شود.

تراول ماگ شیشه ای کیانلی دارای دسته سیلیکونی مقاوم در برابر حرارت و ضد لغزش است که برای نوشیدنی های سرد و گرم در محدوده 0 تا 100 درجه طراحی شده است. شکل و احساس در دست گرفتن این لیوان “راحت” و طراحی عالی، براق، مدرن و به اندازه کافی باریک است.

لیوان های مسافرتی 350 میلی لیتری ما سبک، بادوام هستند و فنجان ها کاملاً در جاهای لیوان استاندارد خودرو قرار می گیرند. نوار سیلیکونی حرارتی و درب ضد نشت این ماگ برای محافظت از دستان شما در برابر نوشیدنی‌های داغ و جلوگیری از هرگونه نشت ناخواسته طراحی شده‌اند.

توضیحات تکمیلی

وزن نامعلوم
رنگ

صورتی, کرم سبز

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تراول ماگ شیشه ای کیانلی Qianli”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *