بارگذار سایت
خانه محصولات صندلی کودک پاندا

صندلی کودک پاندا

750,000 تومان

  • قابل حمل
  • مناسب استفاده کودکان
  • تحمل وزن تا 40 کیلوگرم
  • جنس بدنه پلاستیک مقاوم
  • طراحی زیبا
شناسه محصول: ناشناخته

توضیحات

این صندلی برای کودکان بسیار مناسب است، زیرا می‌توانند استراحت کنند، فعالیت‌های مدرسه خود را انجام دهند، غذا بخورند یا بازی کنند. طراحی چشم نواز و ساختار پلاستیکی آن باعث شده است که نظافت آن آسان و در برابر استفاده روزانه مقاوم باشد.

ویژگی های صندلی کودک پاندا

ارگونومی: تکیه گاه و قسمت صندلی بر اساس ویژگی های پشت کودک است که به صورت قوسی طراحی شده است تا به کودکان اجازه می دهد در وضعیت مناسبی بنشینند که در صورت استفاده طولانی مدت بسیار مهم است تا احساس راحتی کنند.
تمیز کردن آسان: به دلیل استفاده ای که کوچولوها از آن می کنند، کثیف شدن خیلی سریع آن طبیعی است، اما تمیز کردن آن بسیار آسان است، زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و این کار باعث آماده استفاده چندین بار دیگر از صندلی می شود.
چند منظوره: می توان از آن برای هر مکانی مانند داخل یا خارج از منزل استفاده کرد و تطبیق داد، زیرا می توانید در هر زمانی از آن استفاده کنید، چه در حال غذا خوردن، چه در حال انجام تکالیف یا فقط بازی باشید.
مقاوم: از مواد مقاومی مانند پلاستیک PP ساخته شده است، برای استفاده روزمره بادوام است. کوچولوها می توانند با اعتماد به نفس بنشینند زیرا به راحتی تغییر شکل نمی دهند و نمی شکنند. تحمل وزن تا 40 کیلوگرم را دارد.

توضیحات تکمیلی

وزن نامعلوم
رنگ

خاکستری, سبز کم رنگ, قهوه ای روشن, نارنجی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “صندلی کودک پاندا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *