بارگذار سایت
خانه محصولات سشوار تاشو مک استایلر M.A.C مدل MC-6608

سشوار تاشو مک استایلر M.A.C مدل MC-6608

2,600,000 تومان

  • قدرت 1800 وات
  •  موتور ac
  • تاشو
  • حمل آسان
  • مناسب برای استفاده در شخصی
  • دارای موتور قدرتمند
  • دارای دو سری

4 در انبار

توضیحات

سشوار تاشو مک استایلر M.A.C مدل MC-6608 دارای توان قدرتی 1800 وات بوده و با 2 سری متفاوتی که یکی از آن ها سری دیس پانسر است و دیگری سری متمرکز کننده ی هوا است می تواند شما را برای همیشه از هر سشوار دیگری بی نیاز کند به علاوه لازم به ذکر است که این سشوار حرفه ای مک استایلر دارای سه حالت درجه تنظیم حرارت و دو حالت درجه تنظیم سرعت و همچنین در کنار آن دارای دکمه ی کول شات نیز می باشد.

سیم این سشوار 2.6 متر است که قابلیت چرخش 360 درحه را دارد و این امکان را به شما می دهد تا به راحتی با این محصول کار کنید و موهایی زیبا و خوش حالت داشته باشید.

ویژگی بارز این مدل تاشو بودن آن است که به راحتی در کیف؛ ساک و چمدان قرار میگیرد و فضای کمی را اشغال میکند. این مدل دارای موتور AC با توان 240 وات است. المنت به کار رفته در این سشوار از جنس پیشرفته بوده و باعث می‌شود تا موها ظاهر ابریشمی و لطیف پس از خشک کردن داشته باشند.

موتور این مدل نانو AC بوده و در کنار قدرت فوق العاده‌ای که دارد صدای زیادی را نیز تولید نمی‌کند و به وسیله آن می‌توانید موهای خود را خیلی سریع خشک و حالت دهی کنید. شما می‌توانید سرعت باد سشوار را در سه حالت و حرارت آن را هم در سه حالت متفاوت تنظیم کنید. با فعال کردن باد سرد المنت به صورت لحظه‌ای از کار می‌افتد تا شما بتوانید به کمک آن حالت بخشی از مو را تثبیت کنید.

همراه این سشوار 1 عدد متمرکز کننده برای ایجاد فشار بیشتر ارائه شده است و دارای یک سری دیسپانسر جهت فر و حالت دار کردن مو نیز هست.

گفتنی است فیلتر هوای سشوار را می‌توان از آن جدا و تمیز کنید. همچنین این سشوار مجهز به سیستم تولید یون نیز است که باعث می‌شود مو با سرعت بیشتری خشک شود و در نتیجه آسیب کمتری به مو وارد می‌شود.

توضیحات تکمیلی

وزن 1000 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سشوار تاشو مک استایلر M.A.C مدل MC-6608”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *