بارگذار سایت
خانه محصولات ادویه رزماری بایارا Bayara وزن 60 گرم

ادویه رزماری بایارا Bayara وزن 60 گرم

160,000 تومان

  • رزماری
  • طعم غنی و معطر
  • گیاهی
  • دارای طبعی گرم و خشک
  • وزن 60 گرم
  • محصول کشور امارات

3 در انبار

شناسه محصول: mark102240-2

توضیحات

ادویه رزماری با خواص فراوان و بی نظیری که دارد باعث اتفاقات جالبی در بدن میشود. اکلیل کوهی یا همان رزماری گیاهی خوشبو، معطر و چند ساله است که برگ ‌هایی سوزنی شکل و همیشه سبز دارد و تا ارتفاع دو متر رشد می ‌کند.

رزماری یا اکلیل کوهی گیاهی خوش عطر و بو است که در مناطق مدیترانه ‌ای به وفور یافت می ‌شود. این ادویه که از دسته نعناییان می باشد دارای طبعی گرم و خشک بوده و رایحه ای گرم و نافذ دارد که معمولا با گوشت های سالم مانند گوشت بره سرو می ‌شود.

موارد مصرف این ادویه بسیار زیاد است و در غذا های زیادی می ‌توان از آن استفاده کرد و از خواص آن بهره ‌مند شد. رزماری به خاطر عطر و خواص بی ‌نظیرش در آشپزی، بخصوص آشپزی بین الملل کاربرد دارد. استفاده از این گیاه در غذا هایی همچون سس، سوپ، کباب و انواع خورش ‌ها بسیار متداول است. مانند: انواع پیتزا، ماکارونی، انواع پاستا، گرانیتا، چیپس خانگی، نان سیر و انواع غذا های مدیترانه ‌ای

رزماری در تهیه ‌ی انواع کوکی ‌ها ، نان‌ ها و کیک ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین در کنار سایر ادویه ‌ها برای طعم‌ دار کردن استیک، مرغ و ماهی استفاده می‌ شود.

بعلت طعم تلخ ملایمی که این گیاه دارد، افراد حتی در چای رزماری هم از آن لذت می ‌برند.

بایارا از سال 1992 در امارات متحده عربی تأسیس شده است. بایارا از طریق طیف گسترده ای از میوه های خشک، خرما، آجیل، ادویه جات، گیاهان و حبوبات، مواد طبیعی را از سراسر جهان به سفره شما می آورد.

توضیحات تکمیلی

وزن 200 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ادویه رزماری بایارا Bayara وزن 60 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *