بارگذار سایت
خانه محصولات سس صدف ماماسیتا Mama Sita’s وزن 405 گرم

سس صدف ماماسیتا Mama Sita’s وزن 405 گرم

270,000 تومان

  • مناسب برای انواع غذا
  • طعم کمی شور
  • تهیه شده از عصاره صدف
  • وزن 405 گرم
  • محصول تایلند

6 در انبار

شناسه محصول: 2afra0039
دسته:

توضیحات

طعم اصیل و خوشمزه صدف های تازه را با سس صدف ماماسیتا Mama Sita’s دریافت کنید. سس صدف ماماسیتا از ترکیبی عالی از عصاره صدف، شکر و نمک ساخته شده است. این سس با طعم شدید لایه‌هایی از عمق و پیچیدگی را به غذاهای مورد علاقه شما می‌افزاید.

این سس برای غذاهای سرخ کردنی یا به عنوان سس کنار غذا ایده آل است.

سس اویستر ماماسیتا دارای طعمی شیرین و شور است و به عنوان یک سس در انواع غذاهای آسیایی، از جمله سوشی، غذاهای دریایی، و غذاهای سرخ‌شده استفاده می‌شود. سس اویستر ماماسیتا یک سس غلیظ و قهوه‌ای رنگ است که از صدف‌های اویستر، شکر، نمک، سیر، پیاز، و ادویه‌جات تهیه می‌شود.

سس صدف ماماسیتا در آشپزی کشورهای آسیایی، از جمله چین، ژاپن، و کره مورد استفاده قرار می‌گیرد. سس صدف ماماسیتا یک سس نیست.بلکه ترکیبی از ادویه های کاربردی است تا مزه دل انگیزی ایجاد کنند.بسیاری از ما تصور می کنیم که سس ها فقط برای سالاد و پیش غذاها استفاده می شوند.اما سس هایی مانند ماماسیتا وجود دارند که می توانند طعم غذاهای شما را نیز تا حد زیادی تغییر دهند.

سس اویستر ماماسیتا ترکیبی از صدف دریایی و غلیظ شدن آن است.این مایع چاشنی هایی مانند نمک، آرد ذرت، سرکه، شکر، کارامل و … دارد سس اویستر ماماسیتا ، برای غذاهای باربیکیو، کبابی و گریل است.البته در بسیاری از غذاهای آفریقایی و سالادهای مختلف نیز کاربرد دارد.این سس ماماسیتا بی نظیر، طعم غذاهایتان را بسیار لذیذتر از قبل کرده و لذت آن را دوچندان می کند.

شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک نگهداری شود. بعد از باز کردن در یخچال بگذارید.

توضیحات تکمیلی

وزن 600 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سس صدف ماماسیتا Mama Sita’s وزن 405 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *