بارگذار سایت
خانه محصولات شکلات مسافرتی نوتلا Nutella وزن 15 گرم

شکلات مسافرتی نوتلا Nutella وزن 15 گرم

55,000 تومان

  • شکلات مسافرتی
  • قابل حمل
  • تک وعده ای
  • برند نوتلا
  • وزن 15 گرم

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

شکلات مسافرتی نوتلا Nutella محبوب ترین شکلات صبحانه در دنیا میباشد که با ترکیب منحصر به فرد و بی نظیرش روز به روز طرفداران بیشتری رو جذب خودش میکند .

شکلات مسافرتی یا تک وعده ای نوتلا Nutella فاقد هرگونه مواد نگهدارنه و افزودنی های مصنوعی میباشد و برای تمام سنین مناسب است.

شکلات فندقی نوتلا یک میان وعده عالی با بافت غنی و خامه ای برای دوستداران شکلات است. چه آن را روی نان تست بمالید، چه میوه را در آن فرو کنید یا آن را مستقیماً از بسته بخورید، نوتلا یک راه خوشمزه برای شروع روز شماست.

هر قسمت از شکلاتی فندقی نوتلا مملو از خواص فندق و کاکائو است. این یک منبع عالی انرژی است و مطمئناً شیرینی شما را راضی می کند. بعلاوه، بدون رنگ های مصنوعی یا مواد نگهدارنده ساخته شده است، بنابراین می توانید از لذت بردن از این غذای خوشمزه احساس خوبی داشته باشید.

چه صبح‌ها با عجله از در بیرون بروید یا در طول روز نیاز به برداشت سریع داشته باشید،شکلات فندقی نوتلا راه‌حل مناسبی است. اندازه مناسب آن باعث می شود که به راحتی آن را در هر کجا که می روید با خود ببرید، بنابراین می توانید در هر زمان و هر مکان از طعم خوشمزه نوتلا لذت ببرید.

توضیحات تکمیلی

وزن 15 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شکلات مسافرتی نوتلا Nutella وزن 15 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *