شرایط عمومی بازگشت کالا:
سیاست مرجوعی و عودت در شریط زیر امکان پذیر است. اولا” کاربر باید هنگامیکه کالا را از مامور پست یا هر شرکت حمل و نقل دیگری دریافت کرد. محصول را بررسی کند . و اگر محصول موقع حمل و نقل ایرادی داشته باشد . از دریافت محصول خودداری نماید. در صورت دریافت محصول هایی که مشکل ظاهری دارند . صورتجلسه نماید . بررسی تنها با داشتن صورت جلسهی محصول پستی امکان پذیر خواهد بود.
مواردی که شامل سیاست مرجوعی و عودت نمیشوند . هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا میشود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سایت و سایر موارد توجه فرمایید.
پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار میدهد. در صورت صحت کالا و وجود مشکل , کالا تعویض و وجه آن عودت می گردد. در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.
هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد, بر عهدهی خود کاربر مبباشد
تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در انبار موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا, هزینه پس از فروش به نیابت از مشتری عودت دهنده به ایشان عودت می شود.
وجود ایراد یا مغایرت در کالا:
در صورتی که کالا ایراد داشته باشد . کاربران عزیز حداکثر طی ۱ روز (پس از دریافت کالا) باید درخواست مرجوعی خود را با ارائه توضیحات در بخش ثبت مرجوعی سایت یا تماس با پشتیبانی ثبت کنند. تیم پشتیبانی پس از بررسی مورد و تایید درخواست, روند لازم جهت بازگشت یا تعویض کالا انجام می دهد.انصراف از خرید و عودت کالا:
درخواست انصراف از خرید فقط تا ۱ روز پس از دریافت سفارش توسط کاربر امکان پذیر میباشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید, باید تمامی شناسه ها به همراه محصول مورد نظر مرجوع شود.
هزینه بازگشت کالا:
در صورتی که کالا دچار ایراد بوده یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشته است, هزینه عودت کالا بر عهده فروشگاه میباشد.در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری میباشد.